Thanks In Advance

Tuesday, January 17, 2006

Today's coffee♪

After I ate lunch at Doutor, I have been to Starbucks.

The place was so comfortable for me. I have been there for three or four hours alone.

I ordered today's coffee. These days, I love the strong coffee, of course the black coffee☆

2 Comments:

  • At 4:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    今日Starbucks行きました。
    スターバックスラテ、Soy、ホーミー?
    なんか豆乳を飲んでいるようで微妙でした。

     
  • At 10:43 PM, Blogger Masumi said…

    >のんき君
    スターバックスラテまだのんだことないんですよね~☆しかも、微妙だったんですね(笑)
    いつもキャラメルマキアートか本日のコーヒー頼んじゃうんで。。。
    カスタマイズなどいろいろチャレンジしてみたいです♪

     

Post a Comment

<< Home