Thanks In Advance

Wednesday, January 11, 2006

Starbucks again★


I went to the Starbucks after the job forum. I like Starbucks very very much(^^)★ I always go there to drink coffee.

Today, I ordered today's coffee because I like black coffee. It was good♪

Though I have been there, I want to visit again!!!

2 Comments:

  • At 8:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    彼女がSTARBUCKSで働いてます。
    この前プレゼントでマグカップもらいました。
    私も好きでよく行きます。

     
  • At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    >のんきさん

    ブログへのコメントありがとうございます★うれしいです!!
    彼女さんがスタバで働いてるなんてうらやましいです☆私もいつか働いてみたいな〜◎
    スタバのマグカップいいですよね!!一つも持ってないけど(笑)私もクリスマスプレゼントにクリスマスブレンドなどをもらいましたよ♪

     

Post a Comment

<< Home