Thanks In Advance

Saturday, December 03, 2005

Autumn tint★

I like Autumn tint. I took this picture at my university today.

The Gingo's fallen leaves made the yellow carpet (^^)★

The leaves had fallen because of the wind.

2 Comments:

  • At 5:09 PM, Blogger Masumi said…

    >hiromitz

    私もここ歩くの好きなんだよね★
    いっつも写真撮ろうと思ってたんだけど、なかなかデジカメ持ち合わせてる日がなくてね。。。
    この前やっと撮れた写真なんだよね♪
    あそこらへん、ネコ多いよね☆

     
  • At 11:16 PM, Blogger Masumi said…

    >hiromitz

    写真見つけてみたよ~♪
    紅葉する前の写真だね★

     

Post a Comment

<< Home